WIZYTÓWKI

wizytówki w dobrym tonie

Nowoczesne wizytówki to jedno z narzędzi każdego przedsiębiorcy. Wykorzystywane są jako zwięzła forma pozostawienia danych teleadresowych, zwłaszcza z uwagi na niewielki rozmiar – można je przechowywać np. w portfelu, w specjalnych okładkach na dokumenty lub w wizytowniku. Chociaż nie są to tak istotne formy reklamy jak plakaty czy ulotki, są rzadziej wręczane i ogólnie nie pojawiają się wszędzie, ich projekt okazuje się bardzo ważny. Wizytówkę stosuje się wszędzie tam, gdzie wypada pozostawić do siebie kontakt i przy okazji wywrzeć dobre wrażenie. Przeważnie po tym z wizytówki korzysta się w chwili chęci nawiązania kolejnego kontaktu z daną firmą lub osobą i wtedy właśnie bywa ona znacznie dokładniej oglądana.

atrakcyjna forma graficzna

W jaki sposób powinna prezentować się wizytówka? Na niewielkim formacie trzeba zmieścić estetyczną grafikę oraz niezbędną treść. Klienci często życzą sobie również kilka ozdobników, np. złocenia, dekoracyjną czcionkę (choćby inicjał), które trzeba zmieścić oprócz wspomnianych elementów niezbędnych. Rolą agencji jest stworzenie atrakcyjnego projektu zawierającego wszystko to, co musi się znaleźć na wizytówce oraz odpowiedniego do druku w dużych ilościach. Wizytówki drukowane są na grubszym, często kredowym papierze. Mogą być bardzo pomocne w tworzeniu stabilnego wizerunku marki – wręczanie ich podczas rozmowy biznesowej jest nie tylko w dobrym tonie, ale też gwarantuje, że klienci łatwiej zainteresują się produktem lub usługą, bo będą mogli w dowolnej chwili po niego sięgnąć.