Reklama stanowi potężną dźwignię handlu. Dzięki niej przedsiębiorcy są w stanie zaprezentować potencjalnym klientom swoje produkty i usługi. Jednym ze sposobów reklamy jest udział w regularnie organizowanych targach branżowych. Jakie akcesoria mogą być podczas nich przydatne?

Standy reklamowe

Zdecydowanie najpopularniejszymi akcesoriami używanymi na targach branżowych są różnego rodzaju standy reklamowe. Słowo „stand” oznacza w spolszczonej wersji „stojak”. Dzięki niemu możliwa jest wystawa próbek produktów, jak również ulotek i broszur reklamowych. Co raz częstszą praktyką jest lokowanie na standach reklamowych gadżetów sygnowanych logiem firmy – na przykład długopisów, smyczy, notatników i innych darmowych produktów rozdawanych uczestnikom targów.

Stoiska prezentacyjne

Bez wątpienia stoiska prezentacyjne stanowią najczęściej używaną podczas targów formę standów reklamowych. Często są wykonywane samodzielnie przez przedsiębiorców, ale osoby zainteresowane mogą także skorzystać z usług profesjonalnych firm zajmujących się tworzeniem atrakcyjnych stoisk prezentacyjnych.

Ściany reklamowe

Ściany reklamowe, inaczej zwane także ściankami wystawienniczymi czy ściankami targowymi, również są popularne wśród przedsiębiorców. Podobnie jak w przypadku stoisk prezentacyjnych – wykonanie profesjonalnej ścianki można zlecić odpowiedniej firmie, która zajmie się zarówno jej projektem graficznym, jak i wszystkimi innymi szczegółami. Informacje umieszczone na ściance, zwłaszcza logo przedsiębiorstwa, jego dane teleadresowe oraz zakres usług, powinny być dobrze widoczne oraz zapadające w pamięć.

Ekspozytory

Przenośne ekspozytory stanowią świetne rozwiązanie w przypadku targów branżowych. Z łatwością można je złożyć i przetransportować w miejsce obywania się targów, Producenci standów reklamowych oferują ekspozytory wykonane z różnych materiałów – od metalu, poprzez drewno, aż po tekturę, dzięki czemu każdy przedsiębiorca znajdzie coś dla siebie – zarówno pod względem wizualnym, jak i cenowym.